goodigood

Jag känner mig på oerhört bra humör just nu:).. allt känns bara så bra så man vill helst inte somna ifrån känslan... kanske har vardagen ordnat upp sig lite, kanske var man lite osäker där i början, man hade ingen skola att luta sig tillbaka på, inget riktigt jobb och en massa konstiga saker man ville hitta på.. självklart platser och saker och ting att upplevas och se finns såklart kvar i tankarna och mycket ska oxå ske!

men just nu känns det bra, man har ett jobb en inkomst (!).. och så saker och ting att se fram emot.. till exempel turkiet och så absolut så hoppas jag att vår resa till Tännäs faktiskt blir av, hade ju varit så himla skoj!! jag tror starkt på att vår gamla Bettan klarar detta! eventuellt blir det en tripp med sommarkläderna på eftersom fläkten inte alltid är med oss men va fäään! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0