puttiputt

Det är söndag kväll och det har varit en lååång helg, jag ska snart gå och sova otroligt skönt!.. har missat allt partaj som går att missa denna helg men det är ju tur att det kommer fler helger:)..

nu har jag skrivit helg 4 gånger på inte så många ord alltså får vi tack och hej till det och så kan vi genast konstatera att det är tur att jag aldrig har sysslat med dans och sådant seriöst för nej jag är inte den typen.. befann mig nämligen på aerobic nu i eftermiddags och det var ju 60 minuters förudmjukelse rakt igenom men hej! den bjuder vi på och jag fick ju mig ett gott skratt iallfall :).. men njaa är inte riktigt säker på om jag ska testa på det igen..

Har fått ett tråkigt besked idag, nämligen att inte Åke kommer ner till helgen, hade ju varit högst roligt men icke sa nicke så nu får det helt enkelt bli 2 gånger 20-års partaj på lördag då det är helg igen! =)

Kommentarer
Postat av: Rikard

Haha är det Puttiputt på nr. 212 du menar? Sötare tant får man ju leta efter! haha

2009-01-26 @ 22:21:50
URL: http://rikardandreas.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0