Söndag..

Inaktivitet har det rådit den sista tiden. men ja jag kanske har annat för mig, (för de som kanske inte tror det).. men nu sitter jag iallafall på jobbet svårgissat jag vet men det är här jag håller till.. Laddar inför veckan där jag nu ska jobbar 6 av sju dagar och sedan få prova på vuxenlivet på hemmaplan skönt ska det bli...

Gårdagens partaj hos jenntan var ju klockrent och jag hoppas verkligen hon hade en bra 20-årsdag:).. Tack för pra party, utgång och en mycket minnesvärd bussresa hem:P..  budget för kvällen: 10 kr... jag köpte en cheesburgare på donken det var allt!.. synd bara att inte alla kvällar är sånna.. Tonic bjöd på en massa gamla goingar och det ju då jag trivs som bäst, som sagt: hehe.. fast såklart saknade jag en låt och jag tror att dom flesta vet vilket jag menar;).. men ska för en gång skull inte nämna hans namn för sådant får inte komma fram för ofta...

Fortsätter där hemma med mitt virkeri, och ja det går galant framåt tyvärr är man ju inte född med bästa tålamod så kanske är inte det här med handverk något för mig iallafall, men jag kämpar på och gång ska man väl lära sig att Rom bygdes ju faktiskt inte på en dag!..

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej. vet du n-r susi kommer hem? träffas nånd ag kanske? kanske fika :D

2009-01-19 @ 11:23:45
Postat av: Elin

Är ledig på torsdag på dagen men inte på kvällen. Så det funkar alldeles utmärkto :) puss

2009-01-20 @ 13:31:47
Postat av: Elni

Japp. herligt du. annars får vi gå på date själva;) puss

2009-01-20 @ 22:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0