torsdag...

Detta är nog rastlöshetens dag, det är torsdag men känns som måndag..  jag kunde sovit hur länge jag ville men vaknade vid åtta. hmmm typiskt!.. det snöar ute och jag är inte förtjust i idén.. längtar mer och mer till sommaren för varje dag, och jag hoppas på en mycket bra sommar detta året med klarblå himmel och värme hela sommaren igenom :)..

vad som händer vidare under dagen är ingen gåta eller jo i och för sig jag ska åka till jobbet där jag fortsätter min introduktion på avdelning 2, kändes bra igår och jag tror inte att detta är så tokigt iallafall :).. Nu ska jag försöka städa upp mitt rum för där ser man inte ens golvet längre:P..



Kommentarer
Postat av: carro

skidresa då? :O

2009-01-08 @ 19:40:09
URL: http://cajanbanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0