onsdag eller torsdag??

För mig är det onsdag men enligt klockan är det ju torsdag? hmm... började iallafall onsdagen med ett träningspass på Friskis i Skene, var en perfekt start på dagen och det bästa med allt var ju att solen sken upp ett litet tag där i slutet och då kändes det verkligen att det här blir en bra dag:)

 och jo vars visst har det varit det..  jobbade till halv nio och begav mig genast hemåt och placerade mig i soffan framför datorn och tittade på en film.. A beutiful mind hette den, en mycket bra film som sedan visade sig vara verklighetsbaserad och då blev den ju bara ännu mer vrickad:P.. men fortfarande absolut värd att se...

Imorgon vankas det träff i kinna med en del klassisar vid ett tiden, lite hastigt bestämt, så dom som känner att de vill dyka upp: gör de!..
 
jaoo jaoo nu blir det väl till att somna in snart och jag känner att detta blev ju högst informativt men det är väl så när man endast går runt och väntar på att man ska ta tag i sitt liv och se när nästa steg kommer att ske!.. men det händer väl antagligen ingenting innan man gör något själv så, så är det med det..

Skulle egentligen haft en låt här men beslutsångesten blev för outhärdlig så jag kunde helt enkelt inte välja ut någon.. svårt.

Kommentarer
Postat av: MLi

Kommer hem på fredag :D

2009-01-22 @ 09:10:50
URL: http://emeliehallberger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0