2009

Får börja år 2009 med en ursäkt för min inaktivitet den sista tiden, sedan ska jag fortsätta med att tacka för gårdagen, den blev ju bara så knasig som den kan bli där Frischlaborna är igång ;). men jag hade sjukt kul.,.

inga nyårslöften här inte men man kan ju alltid lova sig dom där sakerna som ganska många andra gjort idag som att leva ett bättre och nyttigare liv.. Man får väl helt enkelt försöka.. Första dagen var inte sepciellt bra men en ständig konsumtion av godis och sen avslutande med pizza, men va fään, tar tag i saken imorgon:)..

Imorgon är jag nämligen ledig! wihoo fast har väl inget direkt inplanerat men gött och bara ta det lugnt oxå.. Nu ska jag sova för att jag snart somnar.. God Natt..



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0