Ååå lakritsbåtar! Får man taa?

En sak som är riktigt säkert är att jag är riktigt käääs på Lazerdome!.. om någon vill veta hur man går minus är det bara till att fråga mig! ;).. Men det var kul iallafall och jag skapade ju en del glädje på banan, alla visste ju att dom fick poäng om dom träffade på mig!..

En mycket trevlig tillställning i Tittebo, för en gång skull var det lugnt och sansat hela kvällen igenom, ja å Gurra hittade tom ett gammalt nintendo i ett skåp, där fastnade vi, varför denna förtjusning till tv-spel för?.. vet icke men jag gillar det bara helt enkelt!.. somnade väl runt 04:30..vaknade upp runt tolv, tittade mumindalen, käka frulle och sen avslutades det med Sunes Sommar!.. helt klart en av de bästa filmer som har gjorts!.. en goood lördag / söndag helt enkelt..

ikväll vet jag inte vad som händer, kanske en promenad? kanske en sprintur?men helst av allt skulle man ju varit U-hamn och lyssnat in Magnus Carlsson! 

Lev Livet..

Kommentarer
Postat av: Lucifer/ Alien aka Susanna

Hur i *** kunde vi träffa varandra så ofta då? Dig o gurra gick ju bara inte o skilja från mängden! Men herre min je, vilken energikick de blev, typ skitskraj när de hoppade fram ngn ur röken o väggarna:P

2009-07-20 @ 14:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0