ändrade planer..

har fortfarande sömn i ögonen och är varm av värmen från duntäcket... jag vaknade nämligen för bara några minuter sen.. vad är det som är fel? antagligen rätt mycket.. blir inget manhattan längre iallafall, familjen ska skiljas, min vanliga otur? hmm jaaa kanske det... men har iallafall en ny familj på G från New Jersey får väl se när dom ringer :)... men deras brev kändes väldigt bra och positivt så jag deppar inte ihop för detta =)..

Gårdagen blev till slut riktigt bra, flickorna var här, körde ett varv med uppdatering, får man ju göra när man inte ses så ofta längre (tyvärr).. men trevligt var det och jag tog hem "vinsten" på Chicago!.. Och allt det andra tråkiga som hände verkar ju faktiskt lösa sig riktigt bra även fast det kanske inte är riktigt så man vill ha det.. men det blir bäst såhär.

Idag blir det förmodligen Susanna, treeevligt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0