att "baala"

chillar i "stugan" eller den lilla friggebod mina föräldrar lever i under sommaren, men soft är det.. idag har jag och da familia strosat i Varberg och där va inte lite folk idag heller... men det var trevligt och nästan lite mysigt, kändes konstigt att det bara var vi fyra för en gångs skull.. mat blev det på cheears and beeaars (eller hur det stavas).. hyffsat gott var det med, men ingen hejdundrande matupplevelse var det inte.. men mätt för heela eftermiddagen var jag.. nog om detta!..

har nu tagit en liten öl med bror och mormor.. och inväntar maten som ska grillas om en liten stund... å vad jag gillar sommaren!.. fast tyvärr är det ju som höst ute och det blåser inte lite!!.. men men.. ska iallafall sova min första natt i husbilen inatt.. ja man saknar nästan campinglivet.. eller nej förresten!..

känner bara att detta var onödigt skrivande men i brist på annat så!.. hoppas torsdagskvällen i Borran blir lyckad idag!. .

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag jag gör ju detta men vi kan ju höras i nästa vecka och se om det finns ett hål någonstans;) ha en finer helg:)

2009-07-30 @ 23:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0