bestämt!

efter många om och men funderingar fram och tillbaka har jag nu beslutat att åka ner till stugan istället för att gå ut med flickorna ikväll, kan tänkas väldigt tråkigt JA!.. men jag kände helt enkelt att det kan vara skönt att inte gå här och dra i det blå huset och att jag kan umgås lite med min bror mamma och pappa... åka till akfrika huset och göra staden varberg.. kan tänkas ganska trevligt JA!..

har precis varit ute å sprungit, var oväntat varmt ute idag!.. jag svettas som en gris och det gick inte lika bra som det brukar, men jag kämpar på ändå.. nu blir det duschen och sedan en varm bilfärd ner till kusten... längtar tills imorgon för då vankas det träff med Mr S...

hoppas att alla får en heerlig torsdag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0