hurt

Sitter på jobbet, har rast... var väl bara ren tur att jag kom hit i tid idag, råkade ju nästan försova mig :P.. hur ska man förklara det när man börjar klockan två??.. Men rääs blev räddaren i nöden helt enkelt!..

Blev antagligen helt slut efter händelserna på förmiddagen!.. var ju nämligen ute å sprang idag i värmen! tummen upp till mig och jag måste säga att jag är stolt över mig sjäkv nu när jag fått på mig löparskorna ännu en gång:P.. antagligen kommer jag vara ännu stoltare på torsdag då mitt andra pass är inplanerat!.. jag följer ju nu som ni alla vet ett väldigt strickt träningsprogram:P

jobbar till halv nio!.. seeegt men absolut mkt bättre än 21:15=).. hoppas på gäst ikväll och sedan blir det shopping i knalleland imorgon! Wihoo! har väl egentligen inte pengar till detta men jag vill! Man lever för dagen, tar en dag i taget helt enkelt!..

Kommentarer
Postat av: elin

hej. vem skall du handla med? jag är ledig imorn. hade vart kula tt ses nån dag. puss

2009-07-07 @ 23:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0