nervous like hell!

vet inte riktigt vart jag ska ta vägen, om ca 20 minuter ringer den nya familjen och jag är så nervös att jag skulle kunna spricka!... ahh Panik!. men jag måste försöka vara mig själv, intala mig att jag är bäst i världen på engelska så klarar jag det här!.. jag vet ju att jag klarar det, men hatar bara att vara såhär nervös!... usch usch usch...

Springningen idag gick bättre än på länge, skööönt!.. på torsdag gäller det igen!.. imorgon är jag heelt ledig, vilket är underbart!. Måste bara försöka komma iväg å handla.. Och hitta någon present till älskade MLi som har partaj på fredag =)!!..

Nepp återgå till peppning och jag hoppas att detta går bra!!..

Be för mig snälla..

Kommentarer
Postat av: Carro

Maaalin :) oh, längesedan nu, tur att du uppdaterar så jag hänger med lite.. tänkte att jag skulle slå dig en pling snart :) men hoppas det gick bra med samtalet :) eller går kanske... :D jag håller tummarna!

2009-07-21 @ 19:46:37
URL: http://cajanbanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0