Ska vi dra igång festen nu eller??

Det är söndag, det var fest igår, jag är inte så farlligt bakis faktiskt, skönt det.. jobbet kallar klockan 12 låt det gå fort tills det är över, för då får jag träffa en person som gör mig glad =).. treevligt..

lite smått követ ute idag om man säger så... blir ju underbart att jobba i huset där ventilationen inte har hittat!.. men jag klagar inte på vädret för det regnar ju inte!..

gårdagens utvärdering, är helt klart positiv!.. mkt trevlig förferre här hemma på altanen, att det kan vara så mysigt att bara sitta några flickor å tjöta, sedan blev det promenad genom stora byn Fritsla, mot Jakobs hus där han fick en väldigt fin födelsedagssång.. och heelt traschade paket tyvärr... någon gång under promenaden så gick påsen sönder och de fina halsbandet m.m. gick i kras fullständigt!.. åå så typiskt, men jag tror att han uppskattade det ändå!..

Några bilder:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0