sleepyhead!

Torsdag, och enda dagen på veckan som är LEDIG!.. gött!.. Jag vaknade halv elva, vilket betyder att jag sov i drygt 11h.. Inte likt mig men bra av mig!.. men att sova länge gör också att dagen går extra fort!..

men har iallafall städat lite och sen har jag varit ute å prungit mina 5 km idag!.. =).. wihoo!..

nu längtas det bara till kvällen, runt 18 kommer flickorna och vi har en spontankväll, vet inte riktigt hur det kommer att sluta men vi åker in till Borås och sen hoppas jag att den sluter på Tullen, men vi får se ;).. Det har ju iallafall ryktats om att pissregnet snart ska hålla upp, och ja det vore väl väldigt bra!!!..

Känner ändå att det kommer bli en lyckad torsdag med goda vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0