smarta idéer

efter en seriös eftertanke och funderingar kring min ekonomi har jag nu kommit fram till att jag får leva på ca 70 kronor per dag tills jag får nästa lönen.. kommer detta att gå?? Svar NEJ!!.. tack gode gud att jag inte köpte skorna jag hittade på Visko idag!..

men jag ska försöka så gott det går.. jag börjat helt enkelt mitt äckligt snåla och fattiga liv just imorgon!.. kanske bara ska tacka jobbet att jag jobbar monster mycket i helgen!.. för då går det ju faktiskt inte åt så mkt pengar... å så kan jag ju spara ihop till bion på fredag.. haha jaa jag är sjuk i huvet! men är det någon nyhet? svar nej!

nu ska jag snart släcka min svaga nattbelysning och hoppas på en god natts sömn=)

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0