tempo!

har precis varit ute å sprungit med Linda.. idag sprang vi snabbt!!.. nästan ohälsosamt!.. men det gick ju över fort då iallafall :).och gött var det! . försökte få med mig brorsan innan men nepp han väljer ju att shoppa istället, vad är det för en karl va?!.. det går inte an!..

Eftersom jag är något, eller jätteröd, i ansiktet nu (ligger nog i släktdragen) måste jag ta mig en kalldusch så att jag kommer tillbaka till rätt färgskala..
sen kommer godingen nr 1 hit, vi ska laga tacos, det gillar jag, blir i och för sig tredje tacosen sen i lördags men det gör inget.. 
Inget nytt om USA, jag börjar tappa motivationen till allt och funderar nu mer på ett land inte så långt bort men ändå så får jag älra mig den engelska jag vill bli lärd och äventyret det får jag ju med!... så nu har jag då en del funderingar på england.. men vi får se vi får see....

Kommentarer
Postat av: Grannen

Kikade på mitt schema och jag är ledig på onsdag nästa vecka, lust å hitta på något då? För du var väl ledig då också?:)

2009-07-28 @ 20:55:06
Postat av: Anonym

MALIN:: det blir lygnevi imorn iaf:( men jag villt räffa diiiig .

2009-07-29 @ 19:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0