too much alcohol!

Herremingudskapare! Hjälp mig! Vad hände med den lugna och spontana torsdagskvällen?! slutade ju helt enkelt med att jag såg inte klart, var tvungen att gå runt å halvflörta mest hela tiden.. klänningen blev fläckig, byxorma gick sönder och natten slutade väl ja kanske inte så man hade tänkt sig :P Men kul hade jag, åt min första subwaymacka i livet, men fick jag någon god erfarenhet av det tro? Nej! Den var icke god!
Tack flickor för en mycket trevlig kväll!

Dagen genomlider jag här på jobbet, går hyffsat bra men ja man kanske har mått en aning bättre!.. men jag håller ut för attt på måndag är det semester!

<3

Kommentarer
Postat av: Elin

tacl också för samtalet klockan fem i två på torsdagsnatten. fast du sa inte så mycket?^^ hehe

2009-07-10 @ 18:11:53
Postat av: Emma

Oj, vilket sen tid du fick då, med tanke på att jag dessutom åker en vecka efter dig! :)

Nja, jag tycker inte Kärradal är så jätterolig. hah:D Har tröttnat på camping-livet.

Jaha, va skoj! Jag jobbade på ett äldreboende förra sommarn. Det var rätt skoj!

Nee, jag jobbar enda fram till slutet av augusti, sen skall jag till cypern en vecka. Sen har jag lite ledigt innan USA vilket är skönt! :)

Har du mycket kontakt med din familj nu innan?

Kram

2009-07-11 @ 18:02:22
URL: http://Birken.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0