torsdagens ändrade planer..

nej men va roligt med LITE regn idag!! =).. herregud!.. nästan att man flyter bort... hade mina planer på att springa i sportstugan idag, men icke, vill inte riskera att halka på någon våt stubbe eller nått, så nej det får bli imorgon istället!!..

har iallafall gjort mina ärenden i stan idag, och igår när jag packade väskan tänkte väl inte jag på att det skulle kunna regna idag, så jag fick gå där inne i stan i mina kort shorts!.. nej det var inte alls kallt eller blött!!.. blir nog till att ligga under filten hela dagen fram till jobbet.. och jag ska inte ha dåligt samvete för det:P..

samtalet med familjen igår tycker jag gick ganska bra, men dom har tydligen flera tjejer till samtidigt som dom intervjuar så jag får väl bara hålla tummarna att dom väljer mig.. hoppas hoppas..

rosorna jag fick i måndags av han som e så go, har redan vissnat tyvärr.. kanske att jag måste slänga dom redan idag... dom lever lixom inte alls!.. tråkigt..<3

intag soffläge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0