veckans inlägg..

fyy fäään, för att åka hem från Espevik i detta fina vädret för att  jobba!... usch å fy!..

Dålig uppdatering från min sida, men har helt enkelt varit en rätt så upptagen kvinna denna vecka.. blev picnic med Rääs i måndags, mkt treeevligt, sedan Espevik i tisdags!.. gött med årets första 21gradiga dopp i den blå sjön som kallas havet.. Schteeek hela onsdagen som avslutades med glass på tretoppar och en vinst i minigolf i societentsparken!.. gött å massa chill av hallonpaj!.. kussen och jag somnade helt enkelt som två små sorkar igår kväll men skönt det!..

Blev iallafall mormors goooda köttbullar till lunch =) Nu har jag en timma kvar att jobba (nej jag sitter inte vid datorn på arbetstid) sedan blir det dopp i Furusjön! wonderful!..

no news från Amerikat, vilket känns en smula oroande i magen.. men det är ju trots allt långt dit såå, tålamod =)

då var vi uppdaterade ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0