vecka 30

Igår tog det en halv evighet till att somna! Men till slut så :).. Idag är det Måndag, ny vecka nya möjligheter som man brukar säga.. och ja jag tror det kan bli rätt bra detta till slut, eller jag hoppas det iallafall..  Ringde till CC verkar som jag kan ha kvar min visumträff den 21:a eftersom det är ett tag kvar och det är nog inga problem med att få en ny familj..Vilket är bra eftersom mina tågbiljetter inte går att boka om! Panik..

Den nya familjen från New Jersey skickade ett mail och dom verkar mycket trevliga och roliga så jag har höga förhoppningar om detta:).. får helt enkelt se vad morgondagens samtal visar!.. Nervöst!

Eftersom min endaste lilla semestervecka är slut så vankas det jobb idag, och ja jo jag är väl rätt så laddad för detta, ska inte vara på min vanliga avdelning men ändå på den gamla så jag tror det kommer gå fint :).. låt det bara gå fort till kvällen..

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Emma

Va tråkigt med familjen i NY:(. Blev du besviken när du läste det lr? Hur ´känns familjen i New Jersey?

Jag kommer bo typ 40 minuter från NY, så det känns ganska bra.

Lycka till med den nya familjen!

Kram

2009-07-21 @ 00:06:29
URL: http://Birken.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0