<3

Måndagskvällen tog fort slut, först stannade jag kvar en halvtimme efter att jag slutat för att jag dels inte orkade gå hem och sen va de gött å tjöta lite med Linda å Jenntan... sms:a lite med Maria och vi fick infallet att åka iväg mot Örby och sedan cykla hem cyklarna istället för att ta dom på bilen! duktigt av oss!.. alltså blev det en 50 minuters lång och go cykeltur.. vilket vacker landskap med denna fina solnedgång, synd att man inte hade med sig kameran :P..

nu blir det sova och sedan jobb och förhoppningsvis solning imorgon tills Rääs kommer hit och det bär av till Hanatorp och en minigolfmatch:P. hehe jag är laddad och jag hoppas på vinst!..

GOD NATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0