bladder.

har sovit middag nu, alltid lika skönt =).. men måste nu ta tag i mitt liv och komma ur pyjamasen, eller nej så illa är det inte men nästan.. Har slagit in paket i flera timmar idag, jobbigt, och dom blev inte ens speciellt snygga, men det är väl roligare med lite charmiga paket kanske:P..

Har fått satans ont i nacken, hoppas bara att det var för jag sov konstigt och att det försvunnit när jag kommit ur duschen om en stund.. sedan kommer Rääs hit och hämtar mig snäll som han är.. blir ju så när den där bilen som står på gården strejkar varannan kvart!.. just nu hatar jag nog den mer än jag gjort med något annat i hela livet:P.. Dagens stora i-landsproblem jag vet. men det är väl så min vardag ser ut... jag stör mig på att bilen inte funkar och jag äter så att jag är alldeles för mätt vid varje måltid, och jag vet att jag inte är ensam om problemen!. 

får väl se vad och om det blir någon bio ikväll då.. men den som lever får se, som också kan säga..  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0