cough

okej. då var denna jobbdag över med.. fick till och med sluta lite tidigare idag! skönt!.. var en liten sväng hos Maria, trevligt, men sen tog förkylningen över och jag känner nu att jag snart behöver sova..

Trodde att jag hade blivit nästan frisk idag men har nu börjat hosta.. fään vad jag hatar hosta, men har också hört att man får hosta när man håller på att bli bra=) jag hoppas på de senare alternativet!..

Lygnevi ikväll, hoppas alla får det roligt och att Björn Rosenström är lika bra som han utgör sig för att vara, vilket jag inte tror men jag har ingen åsikt i temat..

Ska avverka en tidig sänggång, men hoppas ändå på ett litet sms innan man somnar! ;).. känn pressen! haha.. Nepp men God Natt iallafall!..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0