fkbrg

Idag är då alla radiostationer spelar extra mycket Michael Jackson, idag är dagen då alla fick reda på att han var död.. popkungen, en rätt stor grej kan jag tänka mig i denna musikhistoria, själv har man väl inte varit något jätte fan men det är väl så det är..

Idag är även dagen då man vaknade upp i falkenberg och trodde att stugan skulle sprängas, men så var icke fallet utan vi låg på stranden heela daagen eller iallafall halva och sedan chilla resten vid Lennis stuga.. good dag helt enkelt! schteek blev det men inte såpass att det inte går att hantera det.. maten blev otroooligt god, att vi är så bra på att laga mat de kan man inte tro ;)..

Nu blir det sängen för jag är aptrött!.. klockan ringer 05:50 imorgon, känns det lockande? Svar nej!.. urk jag orkar inte, men ser fram emot en bra eftermiddag kväll imorgon istället!

Guten Nacht

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0