gilla läget..

Eftersom jag nästan alltid kommenterar vädret, tänker jag även börja med det idag igen... Mer än att det är helt underbart behövs inte sägas... önskar bara att jag vore ledig!.. men så är icke fallet och jag får genomlida en varm dag på jobbet ända till klockan 20 ikväll... vad som händer sen är fortfarande ett stort frågetecken.. men man har väl sina förhoppningar om saker och ting..

Imorgon ska vi äntligen få komma ut och lufta våra lurviga ben, vi drar nämligen ända ner  till Falkenberg för att schteeeka! ska bli sååå gött =).. Sedan väntar en helg och mer dagar där till med jobb jobb o jobb.. jobbstimmet bara fortsätter men jag klagar inte för det, jag önskar att jag kan flexa så mkt att jag kanske skulle kunna få EN hel vecka semester i sommar! hade ju varit heelt underbart!


Simma lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0