Glädjens dag.

Glädjen hos en student går knappt att beskriva, kanske föll man t o m en tår bara för att det är så fint med obeskrivlig glädje och en början på ett nytt liv hos de alla.. man vet ju själv hur man kände sig för bara ett år sedan!.. kan knappt tro att det har gått så fort! men nu är de deras tur att svara på den eviga frågan: Vad händer i höst, vad ska du gröa med ditt liv ? Jag säger iallafall grattis till alla er =)

Har varit hos kussen, hon uppfyllde inte riktigt kravet att vara lika bra i gasen som sin kusin men bra var det iallafall!. Maria däremot var en riktigt partypingla och det var nog hon som utstråla mest dimma och lycka!.. det gillar jag :).. Var även hos Matilda och Natalie där det blev mycket tårta, känns nästan som om jag borde spricka nu.. ska bara vidare till Robin och kan man hoppas att det inte serveras mer tårta på nästa kalas?. Tråkigt med regnet idag bara, men tur att det höll sig borta när dom sprang ut och när det åkte runt =)..

glad är jag och torsdag är det snart med!


Kommentarer
Postat av: Elin

tja skall du till maria på fredag? jag tänkte åka dit iaf =) opuss

2009-06-10 @ 20:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0