Grattis Pappsen!!

Idag fyller lilla pappa år.. får säga grattis till han, blev lite kalas här hemma för han igår eftersom vi andra jobbar hela kvällen.. men hoppas iallafall han blev nöjd med presenterna!

Vad som händer idag, är väl förmodligen en lugn promenad med Caroline, orkar verkligen inte anstränga mig känner jag.. Hatar att vara förkyld!..

Måste städa och vika lite tvätt här hemma sen med.. trååkigt!.. Vad som händer till kvällen är som sagt att jag jobbar till halv nio.. men imorgon är jag ledig! Skönt!!.. Då ska lilla kussen på bal, så då får man åka och titta på de! :)..

Har laddat in alla kort från Turkiet till datorn nu!.. shit vad jag vill tllbaka! Vi hade så roligt!.. Måste bara få alla andra flickors kort oxå! ;)..




Kommentarer
Postat av: Anonym

Sista minuten inom de närmaste månaderna? JA TACK! underbara kort! speciellt den mycket smickrade bilden där jag ser ut att sjunga på min sista vers för kvällen haha.

2009-06-02 @ 17:31:29
URL: http://mariamalenehansson.blogg.se/
Postat av: Elin

goa kort :D dit skulle man vilja resa

2009-06-02 @ 17:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0