here it goes again.

Kändes helt plötsligt mycket tomt och tråkigt, att vara hemma och sova helt själv..  men det är väl bara till att ta!

har lämnat alla saker hos Jenntisen nu, ska bra hitta regnkläderna tills imorgon:P.. man vet aldrig vad man möter för väder på cykelturen!.. Kameran måste laddas och vara redo med! för här ska dokumenteras!.. det gillar jag =)..

nepp nu blir de sängen och jag ska sova.. får en liten sovmorgon iallafall, vi sköt nämligen upp starttiden med en halvtimme!.. ja herregud, är lite rädd för att kondisen inte ska hålla, men det får vi verkligen inte hoppas!

Guten Nacht!

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja gud va man kommer shoppa! Skall bli spännande att se hur mkt av det man själv packat med sig som man kommer använda där borta.

Nee, jag skall jobba mellan 11.30-22 på midsommar så det blir inget kul för mig. Själv då? :)

Kram

2009-06-18 @ 22:55:52
URL: http://Birken.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0