ja nej kanske

Då var det tydligen klart utan mitt vetande, Staten Island, New York den 21:a september!.. Det är med glädje på läpparna men med gråt i halsen som man tänker på att lämna allt det trygga och alla underbara människor för att helt utelämna sig själv, liten som man är.. kommer sakna alla människor så nått oerhört det vet jag! men också kommer man uppleva det, förhoppningsvis, bästa året i sitt liv!.. kommer bli ett äventyr, med barn, college och route 66! Man skulle ju haft med sig någon att dela sin upplevelse med, men kanske hittar man någon ny vän i det stora landet.. det tror jag!..

Men just nu lever jag i livet och vill helst inte tänka för mycket på framtiden för jag trivs så helt underbart med tillvaron i detta nu! Borås ikväll helt enkelt!

Hörs.

Kommentarer
Postat av: Therese L

Åh så roligt!! Hoppas verkligen att vi kanske kan hälsa på dig:)

2009-06-11 @ 19:03:23
Postat av: Elin

grattis=)

2009-06-11 @ 19:31:20
Postat av: DOGGYSTYLE

Åh vad roligt Mutti, men fy vad jag kommer sakna dig, börjar typ lipa nu.. Men du kommer ju tillbaka :) Och det är långt kvar tills du åker :)

2009-06-11 @ 22:22:01
URL: http://emeliehallberger.blogg.se/
Postat av: jenntan

åååh shit va kul mutti =D kommer bli ett grymt år det e jag säker på :) men kommer sakna dej här hemma!!! men på"ett år mååste man ju hinna med en liten visit :)

2009-06-12 @ 09:35:10
Postat av: Anonym

Grattis!!!! Och som du skrev Jenntan så måste vi hinna me en tripp till henne! På frågan du ställde mig så är svaret JA;)haha

2009-06-12 @ 12:01:09
URL: http://mariamalenehansson.blogg.se/
Postat av: Linda

GRATTIS!!!!!!!!!!!!! Kommer bli underbart!! Såå fint däromkring!! Kraaaaam

2009-06-12 @ 15:35:06
Postat av: Emma Björk

Jag skall förmodligen till Long Island den 28 September! :D Vilken stad skall du bo i? / Emma

2009-06-13 @ 00:04:11
URL: http://Birken.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0