jag är glad och jag ler..

Solen skiner och himlen är blå, vad det är skönt att leva då....
Jag tar en paus från solningen, annars blir man stekt helt enkelt, men ska passa på sista timmarna innan jobbet kallar igen,..

minigolfen igår blev på ett sätt ett stort fiasko, men oxå en mysig stund... jag förlorade med ett fjuttigt poäng och banorna, ja man har ju sett bättre behöver nog inte säga mer än så!.. Sedan blev det Kina-mat och det tycker jag om eller vi tyckte om det så vi inte ens orkade äta upp Ben&Jerrysen... den ligger i frysen och bara väntar på att bli uppäten!..

Säger lycka till till Rääs på matchen idag, om man inte jobbat så jefla länge hade jag gärna sett den, sen säger jag tråkigt att jag jobbar imorgon, blir ju tyvärr ingen torsdagskväll då verkar det som :S.. Uscha!..

Nepp ut och schteeeka lite igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0