jobbande söndagen..

Gårdagens kväll blev mycket lyckad, min familj, ja den är som den är, mamma lagar otroligt god mat och pappa går runt och ser mest lurig ut hela tiden. morfar fliosoferar i trädgården och mormor gillar spelet kubb, vilket jag förövrigt inte är någon stor stjärna på!

men golfen förlorade jag såklart med några få poäng mot Rääs,  jag vann över pappa iallafall, vilket kanske egentligen var det mest roliga!.. blev en tur till havet, otrooligt vackert väder och illaluktande tång var det med!.. myssigt!..

Nu blir det solning tills man ska iväg igen!.. bläää!..




Kommentarer
Postat av: Emma

Precis:).

Jo jag har haft en trevlig helg. I lördags var jag och en kompis nere i Varberg och sola och bada vid våra föräldrars camping, som det dessutom ser ut som du också var på. Är minigolfbilden från Kärradals Camping typ utanför Varberg? :)

Hur har din helg varit?

2009-06-28 @ 22:45:13
URL: http://Birken.devote.se
Postat av: Emma

Jaha, där ser man:). Mina föräldrar har husvagn i Kärradal. Vi har haft det i många år, så den minigolfbanan kan jag typ utantill:). Jag bor dock i Lindome, typ vid Göteborg, så det är en liten bit att åka. Var bor du? :)

Skall du jobba mkt nu i sommar eller? Var jobbar du någonstans?

Kram :)

2009-06-29 @ 20:03:12
URL: http://Birken.devote.se
Postat av: Anonym

hehe myspys=)

2009-06-29 @ 21:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0