keep going!

vädret är inte vad det ska idag.. gillar vi inte, fast i och för sig är det inte gott å ligga på våran 50 graders altan när man är dunderförkyld ändå!.. jag hoppas på bättre ons - tors för då är jag leeedig!.. gött ska det bli! sedan jobbar jag monster hela helgen så då får det gärna regna!.. en positiv sak är att MLi kommer hem till helgen, kändes inte som om vi hann att snacka så mycket hos Susie förra helgen!.. men hoppas iallfall på en liten träff ;)..

Två timmar kvar tills jobbet kallar, ångest.. ibland är det jobbigt att jobba med gamla människor, men man vet ju innerst inne att dom bor ju där tills dom går bort, helt enkelt bara till att kämpa på!

Hepp nu blir det lunch, sova middag och sedan tillfräschning!..

När jag hör låten, tänker man tillbaka på Turkiet, trycket på the doors och allsång!
Jag gillar det helt enkelt!


Kommentarer
Postat av: DOGGYSTYLE

Yey! Pratstund absolut!

2009-06-02 @ 20:45:44
URL: http://emeliehallberger.blogg.se/
Postat av: jenntan

aaah den låten ger en verkligen underbara flashbacks...!!!!!

2009-06-04 @ 14:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0