Måndag.

Har varit en mycket aktiv dag som började 05:57.. först jobb, sedan iväg till Jenntan och planera för dunderpartaj på Fredag.. är laddad och jag har mycket höga förväntningar på midsommar 2009.. Sedan blev det fika med Kusk, Marre och Carro på cafét här i sköna gröna Fritsla.. Fick sedan ett infall och drog vidare mot NetonNet i Borås, jag tog fram min sötaste sida och fick byta den brusande datorn med en helt ny och nu känns allt rätt! =)..

Blev sedan en härlig promenad med flickorna i de fina vyerna:P.. känner att jag pratar väldigt gott om den fina men öde by jag bor, kanske överdriver jag lite kanske inte..

Imorgon blir det jobb, fika och promenad.. om det ändå vore onsdag snart!!.. Helgen kommer bli toppen med grillning på lördag och kanotäventyr på söndag!.. Ååå vad jag gillar att planera min vardag!..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0