Mondi.

Var så helt jefla säker på att jag hade fått ett mail när jag vaknade upp idag, men hade jag fått det då? Sver nej!.. åå jag blev så sur!.. men det är väl bara till att vänta en hel dag till och ständigt räkna 6 timmar bakåt och vad är klockan nu?.. galen kommer jag nog bli på köpet tror jag... men nog om det så ska jag ringa till organisationen och se hur allt ligger till..

Men måndag idag iallafall, vilket betyder Borås :).. glad är jag för det.. för att få dagen att gå ska jag tvätta, att det kan bli så mycket tvätt av tre personer är helt oförståerligt.. men iallafall, sen ska jag slå in alla mina studentvänners paketer, alltså en hel del inslagande:P..

Överlevde första natten utan nässpray på en vecka oxå!.. det är enormt positivt vilket betyder att näsan är nästan helt frisk=).. Nu blir det frulle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0