onsdag..

jag har handsvett kanske inte så värst romantiskt, jag är rastlös vet inte riktigt vart jag ska ta vägen.. har tvättat och vikt som en idiot i källaren och ska väl ta tag i allt det andra snart med, väntar på att Caroline ska ringa snart! blir såå irriterad när man måste vänta på folk hela tiden!..

läste igenom hela dagboken från Island igår innan jag somnade, åå shit va man får minnen av att bara läsa, vi hade verkligen kul! absolut de två bästa månaderna i mitt liv hittills!.. Nu vill jag bara att det ska bli torsdag!.. hoppas på att någon flicka vill umgås med mig lite på förmiddagen och kanske göra ett besök hos greken?.. Sedan på kvällen ska ja träffa Rääs =) roligt!..

hepp nu slår jag en pling till Caroline!

Hörs!

Kommentarer
Postat av: Elin

Wei är ledig imorn torsdag. blir perfa ju. eller? :D

2009-06-03 @ 15:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0