slö

ganska nyss hemkommen från promenad, guud det var det jobbigaste på länge, märks att man har supit stoll en vecka och sen varit förkyld, min kondis är i botten!.. men blir väl att ta tag i det sen någon annan gång:P.. nu ligger jag i soffan, har ont i huvet och ska strax gå bort till kusinen och passa de små barnen... måste bara ladda batterierna lite innan..

Mycket trevlig kväll igår, blev en sväng till Hofsnäs, mysigt ställe, skulle tittat förbi Torpa stenhus, men vi fatta aldrig hur man kom upp till huset, eller om det ens går?.. sedan blir det marängschwitz (eller hur du nu vill uttala det) på donken.. den uppfyllde inte alls kraven och banan var absolut en ingrediens som saknades! hepp får nog bli att göra egen nästa gång! de må jag säga! Sedan blev det skräckis på 2001, the uninvited jag satt som en pinne hela den timmen och 28 minuter filmen pågick, jag tror att det var en rätt bra film för att vara skräckis :)..



Kommentarer
Postat av: Susanna

Klart du måste komma till Torpa!!! Just give me a call hunny:) Så ska jag visa dig vägen haha:P

2009-06-09 @ 15:36:36
Postat av: Kristin

Det är ju faktiskt choklad-banan sås i, istället för banan;)

2009-06-09 @ 17:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0