slutet av veckan..

Regnet fortsätter även fast man skulle vara van vid det så kan jag nog aldrig bli det tror jag inte.. men varför är jag född i ett land där det regnar nästan konstant?!.. Men klart det finns fördelar med det bortskämda landet Sverige också, när det väl är varmt och solen skiner då är det ju underbart..

idag är det fredag och man undrar vart tog veckan vägen? att tiden går så fort det kan man egentligen inte förstå.. helgen kvar och sedan är det ny vecka igen.. nästa vecka tror jag kommer bli en bra vecka, jag känner det på mig =).. Hoppas bara på bra väder, om man skulle önska en dag så röstar jag på lördag!..

Vad som händer idag är att jag ska dammsuga huset, och sedan iväg till jobbet kl.14.. segt att jobba helgen.. men det är väl så det är, men nu är jag iallfall ledig två tills nästa gång..

aja ha en bra dag iallafall! :)

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag röstar också på fint väder på lördag:)

2009-06-05 @ 11:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0