Staten Island

japp då var lördagskvällen slut och jag borde egentligen sova, men snart så!.. Blev mysig och god grillning med familj grannar och MLi, kul att du kom en sväng, sedan kom även Caroline hit och tittade på matchen.. fyy fäään vilken dålig match! tråkigt att Sverige förlorade!.

Dagens stora händelse är väl ändå att det ringde en mamma från New York och var väldigt intresserad av mig!.. två barn 3 och 5 år, låter mkt bra förutom att dom hade en jättestor hund:P.. en positiv sak är även att NY är bara 6 timmar bort! alltså helt överkommligt ;).. men vi får nu se vad som händer, jag ska iallafall få kort på familjen sen i natt och sen ska jag skicka frågor till henne imorgon!.. pirrigt i magen men man har ju ändå lite blandade känslor!.. usch!..

nepp låt morgondagen med massa jobb gå fort så att det blir måndag snart!!..

GOD NATT

Kommentarer
Postat av: Anonym

fasen va roligt att att en familj hört av sig:)

2009-06-07 @ 13:48:02
URL: http://mariamalenehansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0