VÄLDIGT goo

Söndag och vilodag, Liseberg igår var mycket trevligt, och vi åkte allt som var värt att åka.. mycket folk var det med gick rätt bra ändå, jag hade roligt iallafall =) Tur hade vi med vädret också, kom inte en endaste droppe regn och jag blev röd av solen på mina kinder, det gillar vi!..

Flumride var det blötaste tillfället och höjdskräcken var det mest skräckinjagande, balder var som vanligt goast och jag gillar nöjesparken och att åka karusell!.. Sacke var snäll och hämtade oss i Kinna, annars hade vi fått stå där i en timma och vänta, mindre trevligt..

Idag 17.10 händer det som är mest värt att komma ihåg idag, är nämligen säsongsavslutning på Greys, tur att det finns repriser ibland asså!.. Blir också en promenad med Marre senare.. känner verkligen att man får komma igång med rörande av kropp nu igen! Vart tog den ihärdiga träningslust vägen? Jag hoppas att den kommer snart igen!..

Too much skitsnack nu och jag säger hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0