6 mars.

Tacos x2 har det blivit idag, först i Borran och sedan i Svenljunga hos MLi, tur att det är så gott!.. men magen är mätt nu det kan jag lova!. har varit en mycket lugn och mysig hemmakväll med flickorna, kan vara skönt ibland.. men hoppas ¨på mer galej imorgon :)..

Nu blir det sova och imorgon blir det storstädning av bilen. den är ju icke så fräsch så att säga!.. tycker det är lite underligt att förra ägaren inte har städat den, brukar man inte städa saker innan man säljer? kanske inte alla som tänker så. men är ju ett bra tips iallafall.

Sov Gott

Kommentarer
Postat av: Elin

Tja. kommer lite senare i eftermiddag och hämtar plånboken hoppas det går bra. Jag tänkte på greken jag är inte säker på om jag kan på onsdag heller så kanske vi kan ta det imorn måndag?

2009-03-08 @ 15:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0