aaaarg

Just nu är jag bara såå jekla arg! Stör mig mer och mer på att dom kunde göra så mot oss, sälja en bil som egentligen inte är bra att köra med alls:S.. Förstår inte!.. Tur att Bettan finns, den går alltid att lite på!.. Känns nästan tråkigt att vi gav bort den. Var ett oerhört kärt återseende innan idag!..

Steppen gick fint trots att jag inte kunde koncentrera mig och tänkte bara på annat!.. Längtar tills det blir helg, har nämligen en del halvplaner som jag hoppas på att ska gå i lås, tur att Bettan står vid min sida iallafall:).. Nepp nu blir det duschen, hoppas jag vaknar på en bättre sida imorgon och att det är lika fint väder, när det blir promenad med Carrisen!..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0