Dienstag.

Tisdag. vaknade med en känsla som inte är riktigt glad, men kanske bara för att jag inte har fått i mig någon mat än.. Vad som hä'nder idag är att jag ska åka itll Kinna och hämta min väska!.. Wihoo ska bli kul att se hur den ser ut och jag hoppas på ett bra resultat, sedan ska jag ordna ngt att äta tills man kommer till jobbet som börjar klockan två.. Blev en del jobb denna veckan med, börjar alltid med bara en eller två dagar som sedan slutar runt fem sex dagar istället, men de e bra, jag är ju ledig fre- lör kväll det är ju huvudsaken! :P..

Måste åka och köpa ngn sorts vårdande grej till håret med är lixom inte riktigt som det ska om man säger så, men det ska nog lösa sig får vi hoppas..

Ha en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: MLi

sv: Jag vet, men jag tänkte att jag åker till Falkenberg på lördag istället så vi kan väl hitta på nåt på fredag? :D Pratade lite med Elin, Malle o Susi med o dom ville också göra nåt, så vi kan ju försöka hitta på nåt skojsigt.

2009-03-03 @ 11:32:27
URL: http://emeliehallberger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0