Förbenad!!

Har jobbat idag, kändes för en gångs skulle bra att ställa klockan på 06:08 och det var 11 grader kallt ute och sedan gå den lilla promenad som krävs till jobbet.. känns att man har provat på att vara arbetslös nu, förstår inte riktigt hur ni pallar! men det är väl sådant man får gå igenom här i livet:P..

Som sagt var jag ju på intensiv och yoga alldeles själv igår och det skrämde inte mig utan nu får jag och gamla Bettan åka ner till Skene och hoppa upp och ner på brädan som jag gillar så skarpt ;).. 

Måste även få ut min aggretion (eller hur det stavas) eftersom dom vi köpte Steffe av, har inte riktigt varit ärliga i affären så nu kanske vi får hem en räkning på 10 - 15 tusen! Jippie på den!.. fy fäään va man bli arg på människor som e sånna! fattar inte ens hur man kan sälja en sak som inte fungerar korrekt! sist var det en liten FM-sändare för 50 spänn ,det gick väl an. Men en bil som dom inte ens fattar hur den har gått igenom besiktningen blir man rent ut sagt förbannad på!! åå jag blir så arg!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va?? det var det värsta jag hört! fy fasen va trist :S

2009-03-27 @ 15:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0