ghalet.

Onsdag och planerna var egentligen en fika med Jenntan i Kinna men verkar som om den planen skiter sig.. tyvärr.. för jag fick jobba ikväll.. och eftersom det inte är så fett i plånkan måste man ju ta allt jobb man får..

Nu ska jag ner till källaren och tillbringa en del tid med den tvätt jag tvättade igår, det är ju så att kläder gör sig bättre om dom är vikta än om dom ligger i en hög huller om buller i en ful tvättkorg!

Här har mamma provat ett nytt recept med muffins igen, och ja helt okej goda men hade nog blivit ännu bättre med lite bär i enligt mig iallafall ;).. har en konstig period just nu, på nätterna drömmer jag att jag är instängd i ett rum och kan inte andas och på dagarna går jag runt och är nervös om vart annat.. det är något seriöst problem med mig, men det har vi väl egentligen alltid vetat:P..

Ha en bra dag!

                                                                                                                          Malin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0