jag tror på människan.

Söndag.. och det är väl då det är tillåtet att vara trött vA? har för mig att det är så iallfall så vi säger det!.. Lugn kväll igår hemma med tha family kollade melodifestivalen.. jaa hur har det kunnat sjunka så lågt?..

Har rast nu och ska snart serveras middag här på jobbet, sedan blir det persikor och hallongrädde till eftterrätt!.. gott men hade nog hellre föredragit marängswiss (eller hur det stavas) ja ja... ikväll blir det bio med föräldrarna mina.. treeevligt. inte så ofta man är ute och roar sig med bara dom så kul kul.. Annars har jag inte så mkt mer att förtella er för stunden!


Kommentarer
Postat av: Jenntan

Melodifestivalen igår mutti...fan va kassa alla va eller? den där opera-blondinen var nog ändå den bästa enligt mig haha. Låter mysigt att gå på bio med mor åh far!!! Ha det så trevligt! =)

2009-03-01 @ 17:24:49
URL: http://jennyalexandradahlin.blogg.se/
Postat av: MLi

sv: Ja det gör jag :) Men åker till Falkenberg. Inga planer på att ta en partyrunda där? Eller hur jobbar du på fredag?

2009-03-02 @ 22:08:29
URL: http://emeliehallberger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0