ljust till 20

Jaa då var det kvällen, dagen har gått fort, tvättat en del så allt ska vara rent när jag ska packa på onsdag.. imorgon blir det Trollhättan! wihoo spännande.. kiboxen var idag mycket rolig, och man fick ett par goa skratt.. var t o m tvungen att bita mig i tungan för att inte skratta allt för mycket, i bland kan det vara svårt att lägga band på sig själv asså:P.. men sjukt jobbigt blev det till slut och vi fick oss ett bra täningspass..

nog om det.. imorgon kommer therese och hämtar mig vid kvart över tio så ska vi göra stan.. måste komma på något att köpa till Caroline men jag har ingen inspiration! ge mig!..

Hoppas telefonen ringer snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0