Lörtdag

Slumdog millionaire var dagens film på bio..snaskar fortfarande på godiset.. Bra film, men tror inte det är en film jag vill se igen.. sååå bra var den helt enkelt inte.. Sedan blev det en liten drink på Tonic, jaa det är kul att titta på folk!.. det kan jag lova:P..

American History X började nu på TV:n, en helt absolut sevärd film men orkar man sitta här till halv tre när den är färdig? svar nej, men kan man somna nu då när föräldrarna har fest? svar kanske.. men jag kommer att ge det en chans iallafall..

ja ja.. känner mig oxå en aning tvungen att kommentera kvällens schlagerkväll och jag har hört ryktats om att operasångerskan vann.. och ja det kan ju vara bra kanske..

Nu har pappa tagit fram kameran, och det vet ju alla vad det innebär;)

Kommentarer
Postat av: carro

oooh nej, kameran! haha, faan va underbart..

2009-03-15 @ 09:59:56
URL: http://cajanbanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0