m som i malin

Fredag och har för en gång skull inte suttit vid datorn hela dagen! Bra av mig! Har varit ute en långprmenad med carrisen, lagade sen massa god mat med chokladpudding till efterrätt! mums!.. Sedan blev det en spelomgång i Geni, tyvärr var inte jag genit just denna gång, mån måste ju låta andra vinna någon gång också ;)..

Var sedan och hämtade Bettan hos bror min och bjöd in mig själv på kvällsmat!.. ibland måste man faktiskt smunka lite!.. Vann också 50 kronor på Triss Grattis till mig! Alltid lika roligt!.. Väntar febrilt på ett samtal som jag hoppas kommer inom de närmsta timmarna, helst sekunder men tålamod är min bästa vän det vet ju alla! eller inte....

Sedan blir det filmdax med Maria, har även ryktats i affären om att hon tänkt baka en liten kladdkaka!.. oj hej å hå jag kommer bli en sockerbomb innan kvällen tar slut!.. Bara vi hittar en bra film:)..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0