slöööö

oj vilken dag jag säger bara det! sjukt segt och var riktigt drygt på jobbet idag, höll på att somna stående nästan.. inte bra.. men det är väl så det ska kännas efter en sjukt kul kväll :).. haha .. tack flickor för den!.. blev ju inga kort men kanske lika bra de..

vad som händer imorgon är att jag ska sova lääänge, hoppas jag på iallafall.. sedan måste jag städa lite och alla de vanliga sysslorna och sedan blir det förhoppningsvis träff hos greken:).. japp japp så ligger det till. och har nyss sett en av de roligaste tv-program jag sett, Wipeout, på kanal 5 rekomenderas starkt! haha.. jaa shit va längesen man skratta så hysteriskt!..

God Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0