solen är en omtyckt vän

Här får vi nu ta tag i en liten uppdatering tror jag... gårdagens kväll tillbringades i tittebo hos Susanna, kladdkakan eller chokladkakan om man ska märka ord.. blev mycket lyckad, däremot blev marsankrämen mindre lyckad men vi åt och drack och åt och drack och var glada ändå! :).. treevligt var det, men blev tidig sänggång vilket behövdes!!
 
vaknade upp runt tio, försökte febrilt att lösa melodikrysset men lade ganska snabbt ner efter ett antal bomningar som man också kan kalla det.. sedan var det till att säga adjö och lämna det soliga tittebo för att bege sig mot staden Borran, där gick det fint och jag blev ännu mer taggad till att detta är det jag verkligen vill!!.. så nu ska jag bara fylla i alla 7000 papper som måste bli ifyllda för att man ska få åka, beställa polisregisterutdrag, fixa visum, hälsoundersökning bla bla bla... men det är ju ett tag kvar så vi får ta det lite som det kommer..

Snart kommer Jenntan och vi ska göra oss fina inför kvällen som jag så länge väntan på!.. är taggad och jag hoppas på toppresultat!.. Ska bli kul att träffa alla igen!..


Kommentarer
Postat av: MLi

Vad kul för dig, men jag kommer sakna dig så in i helv...

2009-03-21 @ 17:06:56
URL: http://emeliehallberger.blogg.se/
Postat av: Elin

så du skall åka:D Jätte glad för din skull men kommer sakna dig puss

2009-03-22 @ 13:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0